Realiu laiku veikiančio internetinio žaidimo kūrimas (Temos vadovas: dr. Joana Katina)

Development of a Real-Time Online Game (Topic supervisor: dr. Joana Katina)

Temos nr.: 30

Tema pateikta svarstymui: 2025-05-04 13:06:26

Patvirtinta skelbimui: 2025-06-27

Temos aprašas lietuvių kalba:

Studentas šiame darbe kurs realiu laiku veikiančią internetinio žaidimo sistemą. Darbo metu bus analizuojami skirtingi architektūriniai sprendimai (pvz., serverio ir kliento sąveikos modeliai, sinchronizacijos būdai) ir vertinamas jų tinkamumas pasirinkto tipo žaidimui. Privaloma praktinė dalis – veikiantis internetinis žaidimas, kuriame bent keli naudotojai gali sąveikauti realiuoju laiku. Rekomenduojama naudoti Unity žaidimo kūrimui, o serverio pusei – pasirinkti technologijas, palaikančias realaus laiko komunikaciją, pavyzdžiui, WebSocket. Studentas taip pat gali pasirinkti kitas technologijas savo nuožiūra.

Temos aprašas anglų kalba:

In this work, the student will develop a real-time online game system. During the process, various architectural solutions (e.g., client-server interaction models, synchronization methods) will be analyzed and their suitability for the selected type of game will be evaluated. A practical component is mandatory – a functioning online game must be implemented, where at least several users can interact in real time. It is recommended to use Unity for game development and to select server-side technologies that support real-time communication, such as WebSocket. The student may also choose other technologies at their discretion.

Temos tipas:

| Bakalauro kursinio darbo | | Bakalauro baigiamojo darbo |

Temų klasifikatorius:

| Paslaugų integracija (moderniųjų informacinių sistemų, paslaugų ar kitų išorinių komponentų integracija pagal taikymo sritį, architektūrinių sprendinių kūrimas bei tyrimai, įskaitant įvairių taikomųjų sričių signalų apdorojimo uždavinius) |

| Moderniosios interneto paslaugos (moderniųjų interneto paslaugų kūrimas ir jų tyrimai kontekstualizuotose aplinkose, pavyzdžiui, mobiliose, mikro servisuose) |

| Naudotojui palankus projektavimas (žmogaus ir kompiuterio sąveikos vertinimas, sprendinių kūrimas siekiant didinti panaudojamumą ir prieinamumą, garso ir vaizdo technologijų taikymai moderniose sistemose) |