Kelio paieškos algoritmų žaidimuose tyrimai (Temos vadovas: dr. Rokas Astrauskas)

Research on pathfinding algorithms in games (Topic supervisor: dr. Rokas Astrauskas)

Temos nr.: 7

Tema pateikta svarstymui: 2025-04-17 14:24:28

Patvirtinta skelbimui: 2025-06-27

Temos aprašas lietuvių kalba:

Galima pradėti nuo paprastesnių klasikinių kelio paieškos (pathfinding) algoritmų kaip A* ar Dijsktra, išmėginti sudėtingesnes užduotis ar metodus, pavyzdžiui, hierarchinė kelio paieška, dalinio tobulinimo A* (Partial-Refinement A*), navigacijos tinklai (navmesh), srauto laukas (flow field), bandos elgsena. Algoritmus galima taikyti savo sukurtam ar susirastam žaidimui, tiktų RTS, išgyvenimo (Survival mode) ir kt. Galima būtų naudotis šia apžvalga https://drops.dagstuhl.de/entities/document/10.4230/DFU.Vol6.12191.21 bet yra daug gerų gamedev blogų.

Temos aprašas anglų kalba:

You can start with simpler classical pathfinding algorithms such as A* or Dijsktra, and try more complex tasks or techniques such as hierarchical pathfinding, Partial-Refinement A*, navmesh, flow field, flock behaviour. The algorithms can be applied to a game of your own creation or to open source game, such as RTS, Survival mode, etc. You could use this review https://drops.dagstuhl.de/entities/document/10.4230/DFU.Vol6.12191.21 but there are many good gamedev blogs.

Temos tipas:

| Bakalauro kursinio darbo | | Bakalauro baigiamojo darbo |

Temų klasifikatorius:

| Algoritmai, žaidimų technologijos |