Galima pradėti nuo paprastesnių klasikinių kelio paieškos (pathfinding) algoritmų kaip A* ar Dijsktra, išmėginti sudėtingesnes užduotis ar metodus, pavyzdžiui, hierarchinė kelio paieška, dalinio tobulinimo A* (Partial-Refinement A*), navigacijos tinklai (navmesh), srauto laukas (flow field), bandos elgsena. Algoritmus galima taikyti savo sukurtam ar susirastam žaidimui, tiktų RTS, išgyvenimo (Survival mode) ir kt. Galima būtų naudotis šia apžvalga https://drops.dagstuhl.de/entities/document/10.4230/DFU.Vol6.12191.21 bet yra daug gerų gamedev blogų.
You can start with simpler classical pathfinding algorithms such as A* or Dijsktra, and try more complex tasks or techniques such as hierarchical pathfinding, Partial-Refinement A*, navmesh, flow field, flock behaviour. The algorithms can be applied to a game of your own creation or to open source game, such as RTS, Survival mode, etc. You could use this review https://drops.dagstuhl.de/entities/document/10.4230/DFU.Vol6.12191.21 but there are many good gamedev blogs.
| Bakalauro kursinio darbo | | Bakalauro baigiamojo darbo |
| Algoritmai, žaidimų technologijos |